دانلود - فیلم . بازی . انیمیشن . کتاب . نرم افزار و ........
ندای وظیفه: اشباح – Call Of Duty: Ghosts (ایکس باکس – XBOX)

Call Of Duty: Ghosts | Region Free | Lt3 | ISO Format

ندای وظیفه: اشباح – Call Of Duty: Ghosts XBOX 360

| دانلود بازی ندای وظیفه: اشباح – Call Of Duty: Ghosts برای ایکس باکس با لینک مستقیم |

| نسخه کامل با فرمت ISO برای LT3 با Region Free  در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

ندای وظیفه: اشباح   Call Of Duty: Ghosts (ایکس باکس – XBOX)

  

توضیحات بازی: عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.
شاید برگ برنده‌ی سری Call of Duty تا الآن، گیم‌پلی آن بوده است که سازندگان این سری با اضافه کردن المان‌های جدیدی موفق شدند که این سری را به پرطرفدارترین فرنچایز تاریخ تبدیل کنند. در واقع CoD بیشتر قصد دارد که بازیکنان یک تجربه‌ی سینماتیکی از آن داشته باشند. صحنه‌هایی در طول مأموریت‌های بازی رقم می‌خورند که پر از هیجان و دلواپسی‌های فراوان خواهند بود. اولین چیزی که مطمئناً توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، مأموریت‌هایی است که قرار است در دریاها و یا حتی اقیانوس‌ها انجام شود. تعقیب و گریز در زیر آب و میان جلبک‌ها به طور قطع برای شما جالب خواهد بود و علاوه بر آن، استتار یکی از قابلیت‌های جدیدی است که می‌تواند به بازیکنان کمک بسیار زیادی کند. هم‌چنین لازم به ذکر است که برای اولین بار در زیر آب، بازیکنان شاهد نبرد‌های سنگین خواهند بود. مأموریت‌های بازی به طور کلی وسیع‌تر شده است و سگ‌ها هم نقش بسیار پر رنگی را در طول بازی ایفا می‌کنند. تیم سازنده‌ی CoD: Ghosts بارها به این موضوع تأکید کرده‌اند که هدف آن‌ها ساخت یک بازی خشن با شکنجه‌های شدید نیست بلکه آن‌ها می‌خواهند با وفاداری به نسخه‌های گذشته، صحنه‌هایی را پدید آورند که از یک شوک معمولی بیشتر باشد و بازیکن را درگیر خود کند.

 


برچسب‌ها:

دانلود سگ های نگهبان – Watch Dogs (ایکس باکس – XBOX)

Watch Dogs | Region Free | Lt3 | ISO Format

Watch Dogs [ایکس باکس - XBOX]

| دانلود بازی سگ های نگهبان – Watch Dogs برای ایکس باکس با لینک مستقیم |

| نسخه کامل با فرمت ISO برای LT3 با Region Free  در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

سگ های نگهبان – Watch Dogs (ایکس باکس – XBOX)

 

 

توضیحات بازی: سگ‌های نگهبان (به انگلیسی: Watch Dogs)‏ (به تلطیف سگ‌های_نگهبان (به انگلیسی: WATCH_DOGS)‏) یک بازی جهان-باز اکشن-ماجرایی مخفی‌کاری ویدیویی درحال تولید است که توسط یوبی‌سافت مونترآل توسعه یافته و بوسیلهٔ یوبی‌سافت برای ویندوز، پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، وی یو، ایکس‌باکس ۳۶۰ و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. مراکز سگ‌های نگهبان به بازیکن این قابلیت را می‌دهد تا برای بدست گرفتن سیستم‌های مختلفت الکترونیکی، بدست آودن و کنترل اطلاعات و یا از بین بردن آن‌ها به آن نفوذ کند. این بازی برای اولین بار در کنفرانس مطبوعاتی یوبی‌سافت در E3 2012 معرفی شد.
در بازی‌ای به سبک سگ‌های نگهبان، بازیکنان کنترل مردی به‌نام آیدن پیرس «Aiden Pearce» (با صدای نوام جنکینز) را بدست می‌گیرند که می‌تواند به دستگاه‌های الکترونیکی مختلف محافظت شده به سیستم‌عامل مرکزی شهر (ctOS) نفوذ کند؛ و به بازی‌باز این اجازه داده می‌شود تا راه‌های مختلفی را برای ردکردن مراحل بازی بپیماید. به‌طور مثال هک کردن تلفن‌های همراه مردم به‌منظور بازیابی داده‌های بانکی و سرقت منابع مالی، ایجاد اختلال در عملکرد تجهیزات برای منحرف کردن دیگر کاراکترها و هک کردن چراغ‌های راهنمایی و رانندگی جهت بوجود آوردن تصادف. بازیکنان همچنین می‌توانند اطلاعات غیرنظامیان (افراد معمولی) را از طریق افزودن فیدهای اصل بدست آوردند که منجر به فراهم آمدن اطلاعات مربوط به شخصیت، سلامت و رفتار افراد می‌شود. هدف‌ها در نمایشگاه‌ها و مراسم‌ها به نمایش درمی‌آیند که مشمول پیدا کردن اهداف خاص و به‌قتل رساندن آنها، گریز از دست پلیس و دنبال کردن قربانیان، به منظور متوقف کردن قاتلان آنها می‌باشد. مبارزه از مخفی‌کاری و پارکور، همراه با مکانسیم تیراندازی سوم شخص مبتنی بر پوشش (cover-based) تشکیل شده است. از ویژگی‌های سخت بازی، ویژگی چندنفره بودن آنلاین آن است که در آن بازیکن دیگر می‌تواند دوربین‌های مداربسته را کنترل کند و در تلاش است تا بازیکن اصلی را هک کند.

یوبی‌سافت مونترآل کار توسعهٔ سگ‌های نگهبان را در سال ۲۰۱۰ آغاز کرد. جاناتان مورین مدیر خلاق یوبی‌سافت مونترآل اشاره کرد بازی سگ‌های نگهبان طراحی شده تا «فراتز از بازی‌های جهان-باز امروزی» عمل کند، همهٔ اینها به استفاده از اطلاعات به‌عنوان طراحی یک هدف و اجازه به بازیکنان جهت کنترل تمام نقاط شهر از طریق مکانیک‌های هک آن برمی گردد.
طراحی مدل ها و شخصیت های اصلی و حتی فرعی در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. نورپردازی و سایه زنی از جنس نسل بعد است و وجود جزئیات در صحنه ها بیداد می کند. اما ضعف بزرگی که در این زمینه وجود داشت، برش صفحه (Screen Tearing) در بسیاری از صحنه ها بود که اصلاً از چنین عنوانی انتظار نمی رود. امیدواریم مشکلاتی از این قبیل در نسخه نهایی بازی وجود نداشته باشد، به خصوص وقتی که قرار است ابتدا این عنوان را روی کنسول های ضعیف تر نسل حاضر تجربه کنیم. شاید نشست خبری Sony با عدم رونمایی PS4 نتوانست انتظارات را آن طور که باید و شاید برآورده کند، اما نمایش خیره کننده بازی هایی همچون Watch Dogs و برخی عناوین فوق العاده دیگر سرپوشی بر این کم کاری Sony گذاشته و باعث شد تا این کمبود زیاد هم احساس نشود. قطعاً با انتشار این بازی در سبک ماجرایی یک گام به جلوتر حرکت خواهیم کرد.

 


برچسب‌ها:

سگ های نگهبان – Watch Dogs

# نسخه BlackBox اضافه شد #

سگ های نگهبان – Watch Dogs Pc Game

| دانلود بازی سگ های نگهبان – Watch Dogs برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه Delux Edition + BlackBox برای Watch Dogs |

 

سگ های نگهبان – Watch Dogs

 

توضیحات بازی: سگ‌های نگهبان (به انگلیسی: Watch Dogs)‏ (به تلطیف سگ‌های_نگهبان (به انگلیسی: WATCH_DOGS)‏) یک بازی جهان-باز اکشن-ماجرایی مخفی‌کاری ویدیویی درحال تولید است که توسط یوبی‌سافت مونترآل توسعه یافته و بوسیلهٔ یوبی‌سافت برای ویندوز، پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، وی یو، ایکس‌باکس ۳۶۰ و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. مراکز سگ‌های نگهبان به بازیکن این قابلیت را می‌دهد تا برای بدست گرفتن سیستم‌های مختلفت الکترونیکی، بدست آودن و کنترل اطلاعات و یا از بین بردن آن‌ها به آن نفوذ کند. این بازی برای اولین بار در کنفرانس مطبوعاتی یوبی‌سافت در E3 2012 معرفی شد.

 


برچسب‌ها:

دانلود بازی GRID Autosport برای PC

اگر Grid Autosport را تجربه کنید،اولین احساسی که به دست می آورید حس بازی های شبیه ساز است.زیرا تمام آن چه از یک بازی شبیه ساز همانند Gran Turismo انتظار دارید، در این بازی وجود دارد. تمام المان های مربوط به دنیای واقعی همانند توجه به سرعت خودرو و زمان بندی مناسب برای ترمز کردن، موقعیت های درفتینگ (Drafting) و به خصوص توجه به میزان چالاکی خودرو ها در بازی بسیار دقیق و قابل تامل کار شده است.در کل می توان گفت هر آن چه نیازمند عنوانی قابل توجه است،در این بازی جمع شده و حس و حال دنیای خودرو ها را به خوبی می توان با وارد شدن به دنیای Autosport حس کرد. در بازی مد (Mode) های مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان یکی از آنها را با نام Open Wheel معرفی کرد. در این مد، این خود بازیباز است که تمام و کمال کنترل وسیله نقلیه را بر عهده می گیرد و هیچ راهنما یا کمکی از سوی هوش مصنوعی برای هدایت بازیباز به بهترین مسیر وجود ندارد.به طور مثال در یکی از تریلر های بازی شاهد پیچی بودیم که در آن راننده به طور کامل بازی را در اختیار دارد و باید تصمیم های مختلفی را بگیرید.به طور مثال خود اوست که میزان و درصد ترمزگیری را مشخص می کند.

GRID Autosport PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶.۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

GRID Autosport pc cover small دانلود بازی GRID Autosport برای PC


برچسب‌ها:

صفحه قبل 1 صفحه بعد
 
نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین دانلود و آدرس best-dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشیو مطالب
دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 95169
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1